Raport_2010_PL_rynki
Teraz jesteś w: Strona głównaRynki działalnościNiemcy › Detal
dopasuj rozmiar czcionki: A A A

Detal

Zobacz wszystkie w raporcie


Porównaj 2007 - 2010


Rok 2010 był dla ORLEN Deutschland rekordowy pod względem wielkości sprzedaży. Sprzedaż detaliczna Spółki przekroczyła w 2010 roku 2 mld litrów i w warunkach spadającej konsumpcji na rynku niemieckim wzrosła o 4% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Równie silny wzrost nastąpił w obszarze sprzedaży pozapaliwowej. Obroty sklepów zlokalizowanych przy stacjach zwiększyły się w porównaniu z rokiem 2009 o 5,4%.

Spółka ORLEN Deutschland zarządzała na koniec 2010 roku siecią 515* stacji, z czego 485 funkcjonowało pod marką STAR, natomiast 29 to obiekty zlokalizowane przy hipermarketach. Efektywne pozycjonowanie marki STAR przyniosło rezultaty w postaci umocnienia pozycji ORLEN Deutschland jako silnego gracza w segmencie ekonomicznym rynku.




 

ORLEN Deutschland – Struktura sprzedaży paliw na rynku niemieckim


59b.jpg      59d.jpg

* ORLEN Deutschland zarządza jedną stacją w brandzie ORLEN, która zlokalizowana jest w Hamburgu.


Marki Grupy ORLEN