Raport_2010_PL_detal
Teraz jesteś w: Strona główna › Detal
dopasuj rozmiar czcionki: A A A

Detal

Zobacz wszystkie w raporcie


Porównaj 2007 - 2010


W 2010 roku Grupa ORLEN prowadziła sprzedaż detaliczną w Polsce, Czechach, na Litwie i w Niemczech. Podmiotami zarządzającymi działalnością handlową na poszczególnych rynkach były odpowiednio: PKN ORLEN, Benzina, Ventus Nafta oraz ORLEN Deutschland.
 

Sprzedaż paliw w segmencie detalicznym w 2010 roku wzrosła o 4,6% w porównaniu z rokiem 2009 i osiągnęła rekordowy poziom 7 025 tys. ton. Po raz kolejny osiągnięto znaczny (o 7,9%) wzrost sprzedaży oleju napędowego w stosunku do ubiegłego roku. W efekcie zmian w strukturze konsumpcji nastąpił spadek sprzedaży detalicznej pozostałych paliw. W 2010 roku sprzedaż benzyn zmniejszyła się o 2,3%, a sprzedaż gazu płynnego była wyższa o 30% w porównaniu z rokiem poprzednim.


Marki Grupy ORLEN