PL EN

Rozmiar tekstu:

A A A
Raport rocznyGrupy ORLEN
Raport odpowiedzialnegoBiznesu

Porównaj z tekstem

Marka ORLEN

Zobacz w raporcie

Tabele Wykresy

Porównaj 2007 - 2013

Tabele Wykresy

Marka Koncernu od 7 lat pozostaje na czele rankingów wartości polskich brandów przygotowywanych przez dziennik Rzeczpospolita. Tylko w ciągu ostatniego roku ORLEN zyskał na wartości ponad 100 mln zł osiągając wycenę 3,9 mld zł. Od momentu pojawienia się marki na rynku w 2000 roku Koncern konsekwentnie wzmacnia jej potencjał i pozycję prowadząc szereg działań komunikacyjnych opartych na spójnym przekazie wizerunkowym.

Rynkową wizytówką firmy jest sieć stacji paliw funkcjonująca w segmencie premium pod marką ORLEN w Polsce i na Litwie oraz segmencie ekonomicznym z brandem Bliska, ale także oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne oraz smary samochodowe i inne produkty motoryzacyjne wytwarzane przez spółki Grupy ORLEN.

Jak wynika z badań klienci cenią oferowane usługi i produkty pod marką ORLEN za dostępność, gwarancję najwyższej jakości oraz jakość obsługi. Koncern sukcesywnie rozszerza i udoskonala ofertę pozapaliwową przypisaną do standardu premium ORLEN oferując nie tylko bogato zaopatrzone sklepy na stacjach, ale także punkty gastronomiczne oraz nowe, dodatkowe usługi w ramach programu Flota.

Kolejne oblicze marki ORLEN to aktywne zaangażowanie w największe wydarzenia konferencyjne, stanowiące istotny element dyskusji publicznej obejmującej tematykę ważną w kontekście społecznym oraz gospodarczym, w ujęciu zarówno krajowym jaki i międzynarodowym. W ramach projektu Future Fuelled by Knowledge (Przyszłość zasilana wiedzą) przedstawiciele PKN ORLEN uczestniczyli w kluczowych debatach, które w minionym roku miały miejsce podczas Europejskiego Kongresu Finansowego, Europejskiego Forum Nowych Idei, Forum Ekonomicznego w Krynicy. Przedstawiciele Koncernu obserwowali też wymianę myśli i rekomendacji podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos czy Międzynarodowego Forum Ekonomicznego w Sankt Petersburgu. Byli również obecni na konferencji CERAWeek w Houston, gdzie liderzy branży energetycznej dyskutowali na temat problemów strategicznych stojących przed przemysłem. Marka ORLEN jest też kojarzona z mecenatem sportu ,kultury i sztuki, a także projektami społecznymi i edukacyjnymi.
 

Schowek

Zwiń