Raport_2009_PL_oleje
Teraz jesteś w: Strona główna › Oleje
dopasuj rozmiar czcionki: A A A

Oleje

Zobacz wszystkie w raporcie


Porównaj 2007 - 2009


W 2009 roku segment olejowy Grupy ORLEN tworzyły spółki ORLEN Oil (Polska) oraz Paramo (Czechy).

Wielkość sprzedaży całego segmentu olejowego w 2009 roku w Grupie ORLEN wyniosła ponad 404,7 tys. ton i była mniejsza w porównaniu z 2008 rokiem o około 7,6%. Sprzedaż olejów bazowych i środków smarnych wyniosła około 215,6 tys. ton, co stanowi spadek o ponad 6% w porównaniu z 2008 rokiem.

Wielkość sprzedaży segmentu olejowego Grupy ORLEN w latach 2008–2009 (tony)

  2008 2009 Dynamika
Środki smarne i oleje bazowe 229 642 215 639 -6,10%
Pozostałe produkty 208 624 189 132 -9,30%
Razem 438 276 404 771 -7,60%

Marki Grupy ORLEN