Raport_2010_PL_oleje
Teraz jesteś w: Strona główna › Oleje
dopasuj rozmiar czcionki: A A A

Oleje

Zobacz wszystkie w raporcie


Porównaj 2007 - 2010


Obszar olejowy Grupy ORLEN, tworzony przez ORLEN Oil (Polska) oraz Paramo (Czechy), odnotował w 2010 roku sprzedaż na poziomie 445 tys. ton. Był to wynik o 10% lepszy w porównaniu z rokiem poprzednim. Sprzedaż olejów bazowych i środków smarnych wyniosła w tym czasie ponad 235 tys. ton, co stanowi 9-proc. wzrost w stosunku do roku 2009.

 

 

 

 

Wielkość sprzedaży obszaru olejowego Grupy ORLEN w latach 2009-2010 (w tys. ton)

  2009 2010 Dynamika 2010/2009
Środki smarne i oleje bazowe 216 236 9%
Pozostałe produkty 189 209 11%
Razem 405 445 10%

Marki Grupy ORLEN