Raport_2011_PL_oleje
Teraz jesteś w: Strona główna › Oleje
dopasuj rozmiar czcionki: A A A

Oleje

Zobacz wszystkie w raporcie


Porównaj 2007 - 2011


Czytaj więcej w sprawozdaniu finansowym 2011


Obszar olejowy Grupy ORLEN, tworzony przez ORLEN Oil (Polska) oraz Paramo (Czechy), odnotował w 2011 roku sprzedaż na poziomie 459 tys. ton. Był to wynik o 3% wyższy w porównaniu z rokiem poprzednim. Sprzedaż olejów bazowych, olejów procesowych i środków smarnych zwiększyła się w tym czasie do ponad 252 tys. ton, co stanowi 7-proc. wzrost w stosunku do 2010 roku.

Udział rynkowy, 2010/2011 (%)

Udział rynkowy, 2010/2011 (%)


Dynamika sprzedaży brandu Platinum

Dynamika sprzedaży brandu Platinum


Marki Grupy ORLEN