PL EN

Rozmiar tekstu:

A A A
Raport rocznyGrupy ORLEN
Raport odpowiedzialnegoBiznesu

Produkty pozapaliwowe

Produkty pozapaliwowe - Strategia Grupy ORLEN - Kraje Grupy ORLEN

Konsekwentna budowa nowych obszarów działalności przy zachowaniu stabilności finansowej.

(...) Konsekwentnie realizujemy nasze cele także w segmencie detalicznym, który dzięki silnej i ugruntowanej pozycji rynkowej osiągnął w 2013 rekordowe wyniki. Zwiększyliśmy nie tylko sprzedaż paliw, ale inwestowaliśmy także w rozwój oferty pozapaliwowej - tylko w czwartym kwartale 2013 roku na stacjach paliw Koncernu pojawiły się 83 nowe punkty gastronomiczne Stop Cafe i Stop Cafe Bistro. W kolejnych latach zamierzamy zwiększyć nasze zaangażowanie finansowe w rozwój sieci, w tym przede wszystkim stacji autostradowych.

Schowek

Zwiń